Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

2 participantes

els reis mags ja han passat a Girona

pep quintana

Nombre de missatges : 64

els reis mags ja han passat a Girona Empty els reis mags ja han passat a Girona

Missatge  pep quintana Dl 04 Gen 2010, 02:17

Tal i com diu el títol del post, els reis ja han passat. Dissabte dia 2 van venir quatre membres d ela FCP (un d'ells era el president) a Girona, concretament a les instalacions del C.P.Salt, com cada any. La novetat és que aquest any no ha vingut sol. Es va fer la tradicional reunió de presidents de clubs amb el president de la F.C.P. Va quedar ben clar que com a mïnim hi ha hagut tres clubs de la prvíncia que han rebuts sucoses subvencions a darrera hora; una jo ja la sabia i ja la vaig publicar en el seu dia, però dues més son novetat. Una és d'uns 1.200 euros i l'altra la gens menyspreable de 5.800 euros, curiosament, el president d'aquest club és un acèrrim defensor de la tesis de l'actual junta directiva de la federació.
    Com a anècdota vull explicar que un humíl jugador gironí que portava anys demanant-li reiteradament un pin, un trist pin, de la federació al president, aquest any va ser dir-li només una vegada i l'entrega fou inmediata.
    Des de Girona, en Pep.
    Juan Carrasco
    Juan Carrasco

Nombre de missatges : 16

els reis mags ja han passat a Girona Empty Re: els reis mags ja han passat a Girona

Missatge  Juan Carrasco Dc 06 Gen 2010, 00:11

¿Alguien puede explicarnos cómo funciona esto de las subvenciones de última hora a los clubes? Me parece alucinante que el Presidente vaya repartiendo a su antojo por ahí nuestro dinero, que seguramente debe ser ese que estaba en algún fondo de inversión, plazo fijo, derivados o bolsa durante muchos años y que ahora, por obra divina, ha decidio gastar. Lo dicho, si alguien me lo puede explicar, me sacará de muchas dudas.

Data i hora actual: Dv 22 Nov 2024, 15:04