Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

+4
Jose Luis Pastor
wiki
cplaguardia
PRESIDENT
8 participantes

la democracia si la entiendes practícala

PRESIDENT

Nombre de missatges : 4

la democracia si la entiendes practícala Empty la democracia si la entiendes practícala

Missatge  PRESIDENT Dv 22 Gen 2010, 12:38

Sres. las elecciones ya han pasado, ha ganado el Sr. Orlando, han votado 250 presidentes pues tenemos que aceptarlo he intentar no poner palos a las ruedas en esta nueva etapa, aunque sea la continuación. Basta de insultos, La cultura que se ha hecho publica en estas elecciones durante la campaña, que empiece a tener "seny". Parece que ni no estas conmigo estes contra mi.
    VOTANTE DE LA CANDIDATURA.
    cplaguardia
    cplaguardia

Nombre de missatges : 51
    Ubicació : Sant Vicenç dels Horts

la democracia si la entiendes practícala Empty Re: la democracia si la entiendes practícala

Missatge  cplaguardia Dv 22 Gen 2010, 15:16

señor PRESIDENT el problema no es el que, sino las formas de conseguirlo, me imagino que recordara la mesa filtro de la planta de abajo del centre civic, totalmente ilegal, presidentes a los que no dejo votar esa mesa filtro ilegal, la compra de votos, que por lo visto se tienen pruebas y lo peor de todo son las declaraciones que el señor orlando hizo a BTV despues de conocer el resultado, que si le gusta el juego limpio, que si lleva muchos años haciendo mucho por la petanca, que la petanca la lleva en el corazon.... eso en mi pueblo es vacilarnos a todos

un saludo
    wiki

Nombre de missatges : 44

la democracia si la entiendes practícala Empty Seny

Missatge  wiki Dv 22 Gen 2010, 23:54

Hola a tod@s,

Estoy deacuerdo con lo de poner un poco de seny, hecho en falta alguna comunicación oficial de la candidatura, al poder ser de Jesus, se que a sido un golpe muy duro pero hay que levantarse, y todos los jugadores que le apoyamos se merecen unas palabras, o me equivoco.

Solo una pregunta, se de lo que es capaz el del tomate, si es verdad que hay pruebas de todo ello, ¿como es que no se impugnan las elecciones?, seguro que alguien me quitara la duda.

Un saludo
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Nombre de missatges : 115

la democracia si la entiendes practícala Empty Re: la democracia si la entiendes practícala

Missatge  Jose Luis Pastor Ds 23 Gen 2010, 00:44

wiki escrigué:Hola a tod@s,

Estoy deacuerdo con lo de poner un poco de seny, hecho en falta alguna comunicación oficial de la candidatura, al poder ser de Jesus, se que a sido un golpe muy duro pero hay que levantarse, y todos los jugadores que le apoyamos se merecen unas palabras, o me equivoco.

Solo una pregunta, se de lo que es capaz el del tomate, si es verdad que hay pruebas de todo ello, ¿como es que no se impugnan las elecciones?, seguro que alguien me quitara la duda.

Un saludo
    Wink Wink Wink Wink Wink
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Nombre de missatges : 115

Missatge  Jose Luis Pastor Ds 23 Gen 2010, 01:11

Saludos President y bienvenido al Foro libre,te contesto públicamente al Mp que me has mandado que es el mismo que encabeza este Tema.
    Escribes
    Sres. creo que tenempos aque aceptar "democraticamente" los resultados de los presidentes, sean viejos o jovenes, es su voto. La livertad de expresion tambiem empieza por aceptar lo que opinen los demas, No vale estas conmigo o contra mi, y los insultos tambien forman parte de una buena cultura.
    Votante de la Candidatura

Y ami me parece perfecto lo que tu opinas pero si me permites te voy a matizar un poco tu comentario y de antemano te agradezco el voto a la Candidatura 2009,como fuiste a votar observarías algo que de entrada a mi no me parece muy democrático,si democracia se entiende por tener todos las misma oportunidades un filtro previo que era el que decidía quien entraba y quien no no me parece ético que ese filtro este compuesto por un abogado y la hija del Sr,Orlando,ellos decidían y solo ellos quiero decirte que así es muy fácil si eres mi amigo subes , si tengo dudas miro haber por donde te paro y si no eres de los míos ya no subes.

Luego según creo por lo que me han comentado arriba no había ningún tipo de control ni se comprobaba nada y el voto contaba,eso ya sin volver a tener que referirte el que se pusieran dos miembros de la federación a mirar delante de las papeletas para ver cual se cogía, en fin amigo President son tantas las cosas que a mi personalmente ya me cansan mañana si tengo mas tiempo y mejor humor te comentare mas cosas que son inaceptables en una democracia,saludos
    pep quintana

Nombre de missatges : 64

la democracia si la entiendes practícala Empty jo també opino com tú!

Missatge  pep quintana Ds 23 Gen 2010, 12:01

wiki escrigué:Hola a tod@s,

Un saludo

Aixó mateix li vaig comentar al que hauria sigut el delegat per a Girona si el joc hagués sigut més net. Jesús Pérez, havent perdut, hauria, crec, haver donat les gràcies als qui li han donat suport (aixó és el que mana el protocol).
    Salut per a tothom,
    Pep.
    Mari

Nombre de missatges : 7

la democracia si la entiendes practícala Empty estoi de acuerdo con casi todo el mundo

Missatge  Mari Dg 24 Gen 2010, 02:09

a ganado kien a sido votado por la mayoria de presidentes, respetemos su decision, para la candidatura perder no es nada ofensivo an sacado muxos votos y es de agradecer el impulso ke an dado a la petanca ke seguro ke a apartir de aora canviara, la candidatura a de agradecer los apoyos obtenidos y seguir vigilando ke la nueva o "vieja" junta cumnpla lo prometido y seguir con la cabeza bien alta, mi opinion es ke no hubo nada ilegal en la votacion kien no esta en regla no lo esta y no hay mas tu tia, y se de buena tinta porke no soy nada tonta ke la candidatura se movio para regularizar ante notario a muxos clubs ke no estaban en regla, y me e enterado ke la candidatura, a las doce y media daba por sentado ke gnarian las elecciones de calle, ya a pasado todo, no a podido ser, si creen ke hubo algo ilegal impugnen porque estan en su derecho, pero por favor dejen trabajar y sobre tdo vigilen ke cumplen porque estan en su derecho y ira en favor de todos los petanqueros, la petanca es de todos y todos agradeceremos ke vigilen ke las cosas funcionen y no boicots inutiles ke iran en contra de todos
    cplaguardia
    cplaguardia

Missatge  cplaguardia Dg 24 Gen 2010, 04:50

srta Mari, de verdad usted sabe leer? ha leido el comunicado del equipo de la candidatura? todavia dice que es todo legal? usted estuvo presente el 16E? de verdad? porque el señor orlando se llevo consigo a un numeroso grupo de presidentes? quiza los invitaria a desayunar por lo bien que lo habian echo? todo fue legal? si?

saludos
    cplaguardia
    cplaguardia

Missatge  cplaguardia Dg 24 Gen 2010, 04:55

se me olvidab srta Mari, la ley dice que si un club esta mas de 2 años inactivo o tiene menos de un año de antiguedad, no tiene derecho a voto. porque voto entoces el CP tortuga ligera? lleva mas de dos años inactivo? eso es legal? a se me olvidaba que hay personas del equipo del señor orlando que tienen much que ver con ese club nada mas gracias por su atencion

Saludos
    JAMES

Nombre de missatges : 30
    Ubicació : JAIME

la democracia si la entiendes practícala Empty Ara fa 16 anys

Missatge  JAMES Dl 25 Gen 2010, 00:45

cplaguardia escrigué:señor PRESIDENT el problema no es el que, sino las formas de conseguirlo, me imagino que recordara la mesa filtro de la planta de abajo del centre civic, totalmente ilegal, presidentes a los que no dejo votar esa mesa filtro ilegal, la compra de votos, que por lo visto se tienen pruebas y lo peor de todo son las declaraciones que el señor orlando hizo a BTV despues de conocer el resultado, que si le gusta el juego limpio, que si lleva muchos años haciendo mucho por la petanca, que la petanca la lleva en el corazon.... eso en mi pueblo es vacilarnos a todos

un saludo

Ara fa 16 anys que vaig acompanyar al Sr. Orlando a les eleccions de la FCP. Recordo com si fos ara, quan recorria amb ell les carreteres de Catalunya en jornades maratonianes, anàvem sol•licitant e intentant convèncer als presidents de Clubs d’aqueixa època, que ens donessin el seu recolzament per a fer un canvi. Hi n'havia molta il•lusió en tots els que formàvem l'equip, estàvem convençuts de que érem un equip serio, honest, progressista i amb un esperit de treballar amb la màxima transparència en pro del nostre esport. Durant la campanya, moltes van ser les vegades que em vaig treure el barret per l'Orlando. Era un magnífic estrateg amb una xerrameca barroca, sense cap fons, però que va arribar a calar de forma convincent, no era difícil, quasi tots els petanquers desitjaven, volien i tenien l'esperança que n'havia arribat l'hora del canvi i perquè l'Orlando no anava a ser la persona que podia encapçalar aquest canvi a la Federació Catalana de Petanca. No vull passar per alt abans de avançar en aquesta carta oberta, de la figura del senyor Martí (anterior President), la seva equivocació, tenir la seguretat de que nosaltres no seriem capaços de canviar la intenció de vot dels petanquers, cras error - descansi en pau Sr Martí-. Aquesta experiència és la que ha servit a l'Orlando a mobilitzar-se amb totes les estratègies legals, altres no tant legals i quantes maniobres "torticeras" han estat al seu abast, a la fi de que la Candidatura 2009 FCP hagi tingut un resultat negatiu, però ningú amb sentit comú pot negar que ha estat del tot honrós.

Van guanyar i, van guanyar per golejada. Ja estàvem a la Federació, havia arribat el moment de posar en marxa tots els nostres projectes de canvi d'estructura, organització i gestió d'una Federació que havia tocat sostre i la qual s'havia quedat obsoleta.

Bé, aquesta carta la deixo oberta en aquest punt, vull saber si és del vostre interès que tingui continuïtat, així com companys que van formar part d’aquell equip, també vulguin fer les seves aportacions, i d'aquesta forma podrem entre tots mantenir encesa l’entorxa que ha de ser portada amb dignitat pels components de la Candidatura 2009 FCP, a l'objecte de que en un futur no llunyà, il•lumini amb tota la seva grandesa els designis d'una nova singladura del nostre benvolgut esport.

Dono les gràcies a tots els components de la Candidatura 2009, i des de aquest foro les encoratjo a seguir lluitant contra aquest sòrdid i fosc poder establert.

Van prendre possessió com a càrrecs electes i van formar la Junta Directiva. El cop de gràcia a la candidatura del Sr. Martí va ser el fitxatge del que era l’actual Secretari de la Federació d'aquells moments, que tot sigui dit de pas, va ser una incorporació secreta i d’última hora, feta personalment per l’Orlando. El Secretari de la Federació, – va continuar sent el mateix - donat que tenia dedicació exclusiva totes les tardes. Aquesta col•laboració, com és lògic pensar, estava remunerada –amb l’anterior Junta ja era així –

ORGANITZACIÓ

L’organització que va dissenyar el President va ser genuïna, podríem qualificar-la “MADE AQUI MANO JO SOL”. Com mostra un boto, en tot el temps que vaig estar a la Federació, es va fer una sola reunió de Junta directiva, la de constitució, i “para de comptar”. Ell sol es bastava i sobrava per a ostentar els càrrecs de President, Vicepresidents, Secretari, Tresorer i Vocals, i el més important de tots COBRADOR/PAGADOR/COMPTABLE, malgrat que aquest càrrec no estava recollit als estatuts, certament va adquirir en el seu tarannà diari un protagonisme essencial. D’aquest i d’altres temes de caire econòmic penso tractar-los més endavant, en capítol apart.
    Ahir jugant una partida, parlava amb un company i em va dir: he llegit la carta teva i m’ha interessat molt el que dius, la llàstima és que ara, després de veure qui ha guanyat les eleccions, he perdut la il•lusió de continuar.

Us demano a tots, ara més que mai, que no podem tirar per la borda tot un moviment de canvi que ha protagonitzat la Candidatura 2009. El temps passa més ràpid del que voldríem, igual que vaig encoratja a la Candidatura 2009, us encoratjo a tots per a seguir “SUMANT” més persones i més Presidents que juntament als que ja van votar per la Candidatura 2009, es pugui capgirar la truita. La consigna ha de ser: SUMANT GUANYAREM.

Editat per darrera vegada per ESCRIBANO el Dj 28 Gen 2010, 00:04, editat 6 cops en total
    Miguel_Santos
    Miguel_Santos

Nombre de missatges : 16

Missatge  Miguel_Santos Dt 26 Gen 2010, 15:04

Crec que a molta gent li ha d'interessar saber la continuació d'aquest escrit.............

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado

Data i hora actual: Dv 22 Nov 2024, 05:34