Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

4 participantes

Podem saber més?

Jaume J.
    Jaume J.

Nombre de missatges : 4

Podem saber més? Empty Podem saber més?

Missatge  Jaume J. Dg 12 Abr 2009, 18:23

Salutacions a tots! Podem saber més sobre el programa d'aquesta nova candidatura a la FCP? Aquesta és la pregunta que em plantejo com a president del Club Petanca At. Cerdanyola - Serraparera. D'entrada, em sembla bé que jo pugui escollir entre més d'un candidat: l'existència d'una oposició sempre obligarà a qui obtingui la majoria a fer millor la feina com a president de la FCP, per a mantenir la nostra confiança. Benvinguts en el planeta de la petanca! Espero amb molt interès saber més sobre el programa d'aquesta nova candidatura. Imagino que sereu conscients que us cal treballar amb encert, si voleu ser la candidatura que mereix la confiança majoritària! Us desitjo sort i bona feina!
    Jaume Jaume.
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Nombre de missatges : 115

Podem saber més? Empty Re: Podem saber més?

Missatge  Jose Luis Pastor Dl 13 Abr 2009, 15:22

Hola Jaume,como candidatura 2009 no podem publicar el nostre projecte fins que no es convoquin oficialment la data de les eleccions i nosaltres presentem els nostres avals i ja siguem candidats.
    Clar que tenim projecte ,pero com es podrà anar veient a poc a poc és un projecte obert.

Obert a tots/as no estem tancats a cap idea ni iniciativa
    que sigui majoritària i beneficiosa per als nostres Esports Petanca i Botxes.
    Crec que aquest serà el nostre principal Projecte l'estar oberts a tots/as.

Esperem continuar comptant amb la teva presència i col•laboració en aquest fòrum obert que esperem sigui lloc d'encontre|trobada i participació de tots/as on tots seran benvinguts i estudiades les seves propostes i esperem que debatudes per tots els aficionats i practicants de la Petanca i les Botxas.
    Salutacions
    Jaume J.
    Jaume J.

Podem saber més? Empty Un seguit de propostes.

Missatge  Jaume J. Dt 14 Abr 2009, 00:22

Hola! Tinc un seguit de propostes que m'agradaria que la vostra candidatura pugui estudiar amb temps. La primera és una proposta que jo vaig plantejar fa molts anys en assamblea de presidents a l'actual directiva. Es tractaria de remodelar l'actual lliga provincial de Barcelona. Es dividiria en dues fases. En la primera fase, fer grups més petits (menys de 10 equips, per exemple, podrien ser 6 ó 8 equips per grups). A la segona fase s'enfronterien en play-off d'ascens els equips classificats a la part superior de la classificació de la primera fases i per altra banda també es faria un play-off de descens amb els equips classificat a la part inferior. Pujarien els primers classificats del play-off d'ascens i baixarien els últims classificats del play-off de descens. Es mantindrien a la categoria la resta d'equips. Això reduïria moltíssim els partits que "s'arreglen". A la meva proposta fa molts anys el Sr Orlando em va dir que era un sistema complicat i que entre els clubs de petanca molta gent no entendria aquest sistema. La proposta es va desestimar sense passar-la a votació. Jo segueixo pensant que la proposta pot ser una millora important per a la lliga. Cal que recuperi força aquesta gran lliga de Barcelona. És la competició que mou més gent a tota Espanya. Fins i tot, mou més gent que el major torneig nacional o internacional celebrat a França. Possiblement ha guanyat nivell però ha perdut amplitud: a la temporada 97 - 98 es comptaven 23 grups a 6ª divisió masculina. La lliga 2008 - 2009 només ha comptat amb 9 grups a 6ª divisió. No crec que s'hagi de carregar la culpa d'aquesta baixada progressiva al Sr Orlando: només espero que s'estudii el problema i miri d'aturar la disminució d'equips inscrits a la lliga. Això també significa una reducció d'ingressos i menys jugadors a la competició més econòmica de la temporada. Una altra dia us explico més propostes. Salutacions a tothom!
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Missatge  Jose Luis Pastor Dt 14 Abr 2009, 21:07

Jaume en el teu honor la primera enquesta que fem quan el fòrum tingui més participacio sera aquesta sistema de lliga
    jordi honrubia
    jordi honrubia

Nombre de missatges : 49

Missatge  jordi honrubia Ds 18 Abr 2009, 22:31

Jaime tu lo que tienes que hacer es estar ahí y ponerte con esta candidatura tu eres una persona que podrías hacer mucho saludos
    Jaume J.
    Jaume J.

Podem saber més? Empty Un saludo para Jordi Honrubia.

Missatge  Jaume J. Dt 28 Abr 2009, 00:20

Hola Jordi: te mando un saludo. Bueno, en cuanto a la nueva candidatura, imagino que hay ahí mucha gente suficientemente preparada. Si puedo colaborar con algo, por supuesto que lo haré siempre que yo crea que pueda mejorar algo en la petanca. Aprovecho para comentar que vuelve a fallar el forum de la Federación Catalana de Petanca. Muchos fallos en pocas semanas, no? Ya no puedo confiar en publicitar los torneos que organizo en un forum que falla tanto. Espero que alguien lo arregle de una vez por todas.
    Un saludo a todos!
    J. Jaume.Competiciones.
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Missatge  Jose Luis Pastor Dt 28 Abr 2009, 01:23

Hola Jaume ,que cosas tiene esto de la informatica sospechosos tantos fallos ultimamente en el foro oficial pero te recuerdo que tienes este a tu entera disposicion para cuantos eventos quieras comunicar y todo lo que quieras expresar,saludos
    RAFA sant joan despi
    RAFA sant joan despi

Nombre de missatges : 2

Missatge  RAFA sant joan despi Dt 12 Maig 2009, 17:49

a ver si podeis explicar pronto vuestros proyectos, y que prioidades en los cambios vais a seguir...

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado