sergisbg escrigué:hay sr. robertito, hi ara q farem ? tormem a cambiar de banda ? dons si q li durara poc el carrec !!!!
una salutacio.
sergi
Bon dia apreciat senyor!!! Vull satisfer la seva curiositat perquè vostè no pateixi gens ni mica: estaré al mateix lloc on ara estic i sobretot on no estaré és a la "banda" on vostè s'hi troba malgrat que el fet de sentir-me al mateix costat que vós, subtil dominador del llenguatge de la ironia, em pugui resultar molt temptador. En quant al càrrec li puc dir que em resbala molt perquè, per sobre de tot, la meva satisfacció personal per haver estat part de l'equip que ha canviat el sistema de funcionament dels torneigos a Santa Perpètua ja omple de sobres el meu "petit ego", i la satisfacció que el món de la petanca en general m'ha demostrat que sent pels canvis portats a terme (inclús entre els membres de la oposició als que agraeixo el detall) és per mi motiu de orgull que compensa el que algú com vostè pogui pensar o dir i més quan vostè demostra una evident mala informació o el que es pitjor una falta de informació total quan parla de "canviar de banda", potser qui li ha explicat coses no ho ha fet amb tota la claredat i veritat, però no es preocupi senyor Sergiiito que jo li farè ara cinc cèntims. No puc canviar de banda perquè jo mai he estat a la mateixa banda que vostè, tot i tenir entre vostès moltes persones a les que considero amigues meves i a les quals a pesar de l'enfrontament electoral i la diversa forma de entendre les coses de la petanca, continuo tenint com a amics (a no ser que alguns d'aquests per devant em diguin una cosa i per darrera facin altre, lo qual seria problema d'ells i no meu). I li explicaré més: fa a la vora de tres anys, un company i jo ens vam reunir amb un grup de gent de la candidatura per apropar posicions i trobar un punt d'encontre o compartir un projecte, en aquell grup de gent hi havian moltes persones de les que ara estan a la candidatura i altres encara no formaven part. El que es va parlar en aquella reunió, no seré jo qui ho expliqui i ho faci públic, per respecte a les persones en general i en particular al senyor Paco i al senyor Jesús (dos persones de les que no tinc a dir res més que bones coses, tot i que no vam arribar a punt de trobada, una cosa son les opinions i altre les persones i a mi em semblen dos persones com cal). Li vull dir que en aquella reunió ja em van oferir un càrrec que no vaig acceptar, perquè per molt que vostè pensi el contrari senyor Sergiito, els càrrecs no són res per mi... i si ho dubta pot preguntar a molt dels seus íntims amics que em coneixen i le diran que he rebutjat en aquests tres anys moltes vegades "càrrecs". LI ACLARIRÉ QUE DES D'AQUELLA REUNIÓ FA TRES ANYS CAP AQUÍ, MAI HE DIT A NINGÚ QUE JO ESTAVA DE PART DE LA CANDIDATURA, I SI VOSTÉ POT TROBAR UNA SOLA PERSONA QUE JO LI HAGI DIT AIXÒ LI AGRAIRÉ QUE ME LA PRESENTI PERSONALMENT, i tot el contrari, conforme anava passat el temps, per persones que se afegien i comentaris que es feien i molts detalls cada vegada he estat mes allunyat de les seves tesis tot i seguir mantenint la amistat, per això "amic meu" no sé d'on se treu vostè això de canviar de banda, però si li pregaria que abans de parlar inclús amb subtil ironia se n'assabenti molt més del que diu, i si no me creu pregunti vostè a amics seus molt propers i afins a la candidatura, que ells si saven a nivell personal que el tracte que jo vaig rebre en el seu moment, tres anys enrera, no em va semblar correcte, i per això mai ningú m'ha sentit dir ESTOY CON LA CANDIDATURA, tot i respectar-ho i seguir pensant que hi ha, com a tot arreu, gent molt vàlida i gent que no tant, i per cert algú que parla de algo sense saver de què parla no ho considero vàlid. I per últim li dic, per molt que vostè me punxi continuaré sense dir públicament com van ser les coses en aquell moment, però en privat si vostè ho vol li faré una amplia relació detallada de totes les coses que vostè no sap. I per cert, quan vostè parli de canviar de bàndol potser seria millor que miri en el seu entorn quantes persones després de les elecciona han fet un suau deslliçament cap a la banda oficial i a vostè els han deixat una mica solets, i en privat si vol jo li puc dir a vostè quantes persones me han vingut a mi per darrera oferint-se sense condicions per lo que jo pugui necessitar i canviant-se descaradament de banda això sí de amagat, se sorprendria vostè, i alguns molt propers, JO SÍ LI PUC PROMETRE QUE GUANYANT O PERDENT SEMPRE ME TROBARÀ AL MATEIX LLOC, EL DE LES MEVES IDEES... EQUIVOCADES O NO. I li torno a dir que la resposta del món de la petanca als canvis fets a Santa Perpètua val molt més del que un irònic opositor que no té ni p... idea del que parla, pugui dir. Fins un altre "amic meu" perquè dono per suposat que això no es tancarà aquí sinó que hauren respostes i respostes, i jo sempre estaré disposat a contestar-li, i tot i que la meva cultura no estigui a l'alçada de la seva intentaré seguir el seu ritme. Fins una altre.