Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

5 participantes

Per al "senyor" Sergiiito!!!

Roberto

Nombre de missatges : 6

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty Per al "senyor" Sergiiito!!!

Missatge  Roberto Dl 26 Abr 2010, 17:13

sergisbg escrigué:hay sr. robertito, hi ara q farem ? tormem a cambiar de banda ? dons si q li durara poc el carrec !!!!
    una salutacio.
    sergi

Bon dia apreciat senyor!!! Vull satisfer la seva curiositat perquè vostè no pateixi gens ni mica: estaré al mateix lloc on ara estic i sobretot on no estaré és a la "banda" on vostè s'hi troba malgrat que el fet de sentir-me al mateix costat que vós, subtil dominador del llenguatge de la ironia, em pugui resultar molt temptador. En quant al càrrec li puc dir que em resbala molt perquè, per sobre de tot, la meva satisfacció personal per haver estat part de l'equip que ha canviat el sistema de funcionament dels torneigos a Santa Perpètua ja omple de sobres el meu "petit ego", i la satisfacció que el món de la petanca en general m'ha demostrat que sent pels canvis portats a terme (inclús entre els membres de la oposició als que agraeixo el detall) és per mi motiu de orgull que compensa el que algú com vostè pogui pensar o dir i més quan vostè demostra una evident mala informació o el que es pitjor una falta de informació total quan parla de "canviar de banda", potser qui li ha explicat coses no ho ha fet amb tota la claredat i veritat, però no es preocupi senyor Sergiiito que jo li farè ara cinc cèntims. No puc canviar de banda perquè jo mai he estat a la mateixa banda que vostè, tot i tenir entre vostès moltes persones a les que considero amigues meves i a les quals a pesar de l'enfrontament electoral i la diversa forma de entendre les coses de la petanca, continuo tenint com a amics (a no ser que alguns d'aquests per devant em diguin una cosa i per darrera facin altre, lo qual seria problema d'ells i no meu). I li explicaré més: fa a la vora de tres anys, un company i jo ens vam reunir amb un grup de gent de la candidatura per apropar posicions i trobar un punt d'encontre o compartir un projecte, en aquell grup de gent hi havian moltes persones de les que ara estan a la candidatura i altres encara no formaven part. El que es va parlar en aquella reunió, no seré jo qui ho expliqui i ho faci públic, per respecte a les persones en general i en particular al senyor Paco i al senyor Jesús (dos persones de les que no tinc a dir res més que bones coses, tot i que no vam arribar a punt de trobada, una cosa son les opinions i altre les persones i a mi em semblen dos persones com cal). Li vull dir que en aquella reunió ja em van oferir un càrrec que no vaig acceptar, perquè per molt que vostè pensi el contrari senyor Sergiito, els càrrecs no són res per mi... i si ho dubta pot preguntar a molt dels seus íntims amics que em coneixen i le diran que he rebutjat en aquests tres anys moltes vegades "càrrecs". LI ACLARIRÉ QUE DES D'AQUELLA REUNIÓ FA TRES ANYS CAP AQUÍ, MAI HE DIT A NINGÚ QUE JO ESTAVA DE PART DE LA CANDIDATURA, I SI VOSTÉ POT TROBAR UNA SOLA PERSONA QUE JO LI HAGI DIT AIXÒ LI AGRAIRÉ QUE ME LA PRESENTI PERSONALMENT, i tot el contrari, conforme anava passat el temps, per persones que se afegien i comentaris que es feien i molts detalls cada vegada he estat mes allunyat de les seves tesis tot i seguir mantenint la amistat, per això "amic meu" no sé d'on se treu vostè això de canviar de banda, però si li pregaria que abans de parlar inclús amb subtil ironia se n'assabenti molt més del que diu, i si no me creu pregunti vostè a amics seus molt propers i afins a la candidatura, que ells si saven a nivell personal que el tracte que jo vaig rebre en el seu moment, tres anys enrera, no em va semblar correcte, i per això mai ningú m'ha sentit dir ESTOY CON LA CANDIDATURA, tot i respectar-ho i seguir pensant que hi ha, com a tot arreu, gent molt vàlida i gent que no tant, i per cert algú que parla de algo sense saver de què parla no ho considero vàlid. I per últim li dic, per molt que vostè me punxi continuaré sense dir públicament com van ser les coses en aquell moment, però en privat si vostè ho vol li faré una amplia relació detallada de totes les coses que vostè no sap. I per cert, quan vostè parli de canviar de bàndol potser seria millor que miri en el seu entorn quantes persones després de les elecciona han fet un suau deslliçament cap a la banda oficial i a vostè els han deixat una mica solets, i en privat si vol jo li puc dir a vostè quantes persones me han vingut a mi per darrera oferint-se sense condicions per lo que jo pugui necessitar i canviant-se descaradament de banda això sí de amagat, se sorprendria vostè, i alguns molt propers, JO SÍ LI PUC PROMETRE QUE GUANYANT O PERDENT SEMPRE ME TROBARÀ AL MATEIX LLOC, EL DE LES MEVES IDEES... EQUIVOCADES O NO. I li torno a dir que la resposta del món de la petanca als canvis fets a Santa Perpètua val molt més del que un irònic opositor que no té ni p... idea del que parla, pugui dir. Fins un altre "amic meu" perquè dono per suposat que això no es tancarà aquí sinó que hauren respostes i respostes, i jo sempre estaré disposat a contestar-li, i tot i que la meva cultura no estigui a l'alçada de la seva intentaré seguir el seu ritme. Fins una altre.
    sergisbg

Nombre de missatges : 19

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty Re: Per al "senyor" Sergiiito!!!

Missatge  sergisbg Dl 26 Abr 2010, 21:19

Per on començo ?

Primer de tot disculpes per el “diminutiu” Sr. Roberto. Amb segon lloc i encara que sembli una mica estrany per aquest llocs, amb presentaré, perquè no hi hagin malt entesos, Sergi Rosa Andreu amb DNI 33955553-D. havans de contestar vull deixar clar, que escric com a tal ni jugador de tal club ni president de tal altre.
    Espero ésser una mica mes èxplicit amb les meves respostes.
    Comencem:

*No tinc cap curiositat, ni pateixo gens ni mica, de totes maneres gracies per la seva preocupació.

*Si te raó vostè ,he set una mica irònic, això si, sense falta al respecte com vostè.

*No m’agrada el llenguatge que utilitza, me resbala no tiene ni puta idea etc, crec q no es propi de un Sr. que “treballa” per la federació que estic federat.

*Encara que no he jugat cap torneig aquest any, he vist i reconec el “petits” canvis a la organització que personalment crec que estan be,D’altre banda, (disculpi l’atreviment de donar-li un consell) jo no “fardaria” molt ja que tampoc a inventat vostè res de l’ altre mon, nomes cal sortir una mica, però es clar tenint el que tenim dons per poques millores que es facin sembla que han fet moltes coses.

*Els càrrecs!!!, dons ho sento però no m’ho crec, això que no son res per vostè.

*Jo no el punxo, no es la meva intenció, amb tot el meu respecte a vostè no penso perdre ni un segon del meu temps, pregunta’n a ningú quelcom de vostè.
    *Jo no soc “amic seu”

*I per últim, vostè que parla dels meus amics, dels meus íntims amics o la gent del meu voltant,permeti’m donar-li un últim consell, jo de vostè miraria al seu voltant ,la gent per la qual “treballa” que si no vaig equivocat, gaire bona gent i legals no son, i li puc dir com diu vostè que en privat li faré cinc cèntims de les “cosetes” que han fet la gent del seu voltant, per mantenir-se els seus càrrecs. Be això tampoc s’ha de esser gaire intel•ligent, ja que llegint la resolució del tribunal català del esport en tindrem prou. Jo crec que no esta amb una posició gaire bona per donar gaires lliçons de honestedat.
    Crec que no m’he deixat res, si es així les meves disculpes.

Atentament Sergi.
    sergisbg

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty Una ultima coseta.

Missatge  sergisbg Dl 26 Abr 2010, 21:28

Perdoni la meva mala memoria Sr. Roberto.
    Que he escrit aquest fórum, perque al de la federacio per la qual "treballa" vostè no ho puc fer, al igual que molta altre gent.
    Vull creure que ja que son tan "bona gent" deu ésser per un error tecnic.
    Gracies i disculpi si s'ha fet gaire llarg les meves respostes.
    una salutacio de sergi.
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Nombre de missatges : 115

Missatge  Jose Luis Pastor Dl 26 Abr 2010, 21:41

Como participe en aquella reunión puedo confirmar lo dicho por Roberto y si bien en aquella 1ª reunión no descarto totalmente el formar parte de la Candidatura y si que se brindo a colaborar, pero que en encuentros que tuvimos después si que lo descarto y me expuso sus motivos.

Por lo que yo no considero que se haya cambiado de bando pues plenamente nunca formo parte de la Candidatura 2009.

Yo por mi parte lo felicite tanto públicamente como en privado por su trabajo en los campeonatos y es mas creo que si no hubiera sido por el y el equipo que el a montado todo hubiera sido mas de lo mismo o peor.

Lamento no poder colgar esto en el otro foro pues sigo baneado, aunque realmente tampoco me importa estar o no pero si Roberto lo quiere copiar y pegar tiene mi autorización.
    Saludos
    Roberto

Missatge  Roberto Dl 26 Abr 2010, 21:47

Per començar em penso que igual que vostè, tothom parla per si mateix i no per altres, almenys jo sempre ho faig, vostè em penso que també ho fa així però parla sinó per altres sí per lo que altres li poguin dir perquè vostè i jo per sort per mi veient de quin peu calça no hem creuat més que unes poques paraules i per tant no sap de mi res, i sí deu tenir curiositat perquè sino la tingués ja no faria la pregunta sobre els meus càrrecs. Si vostè falta al respecte o no o si jo falto, es qüestió de opinions, em penso que he estat tant educat com vostè se mereix i sí m'ha faltat al respecte (tot i que vostè no té categoria per ofendre'm) perque sent com és una persona inteligent sabrà que la falta de respecte no consisteix només en la desqualificació o l'insult sinó també en el que se insinua o deixa caure, així que no em prengui per tonto llençant la pedra i amagant la mà. Me importa un pito que li agradi el meu llenguatge o no, el que sí me importa és que el missatge li arribi amb claredat i penso que en cap moment li he faltat al respecte tampoc perque "resbala" i "p... idea" me semblen paraules força correcte i sàpiga que jo no "treballo" per la Federació ni per vostè sinó que dedico una part del meu temps per intentar millorar una mica, en la força de lo possible, el món de la petanca en el que inclueixo a molta més gent federada que no vostè en particular. Vostè no és ningú per donar-me cap petit consell, així que no li accepto, perquè a més a més no "fardo" d'haver fet coses tot i que sí m'enorgulleixo de lo poc que vostè diu que s'ha millorat (amb un equip de gent darrera), tot i que sé que segurament els meus petits avenços en el món de la petanca real (no el que vostè viu en el seus somnis imaginaris) no es podran comparar mai en la quantitat de coses ben fetes i amb la quantitat de coses què vostè ha fet per millorar aquest món de la petanca, que deuen ser moltes ja que es permet l'atreviment de donar consells a altres cosa que jo mai faria. En quant si creu o no creu en lo dels càrrecs, no sé si es refereix a que no els valoro i no me importen o a lo que li dic jo que m'han ofert durant tres anys des de la oposició càrrecs que he rebujat, però sí és això només ha de preguntar a les persones adequades i sí es lo primer li torno a dir que no me importa en absolut el que vostè pugui creure o no sobre el meu interès. I des de luego ni es "amic meu" (és ironia) ni ganes que en tinc, els valoro molt més els amics jo per contar-lo en la meva llista. I en quant a la legalitat o no dels meus amics, potser comenci a mirar la "viga en el ojo propio" i després se podrà posar amb "la paja de lo ajeno". ESPERO HAVER CONTESTAT PUNT PER PUNT TOTS ELS SEUS APARTATS * Com faré sempre que vostè escrigui sobre mí. Mai he parlat sobre vostè ni en públic ni en privat, fins ara que vostè ha parlat de mí, que com no sóc persona de creuar-me de braços mentre algun graciós com vostè fa gracietes li torno a dir que li contestaré sempre, i ho faré sempre des de la veritat i sense amagar-me perquè no tinc res per amagar. I no poso el meu carnet, tothom sap qui sóc. I deixi'm que abans d'acomiadar-me li demani disculpes per haver canviat només alguna petita cosa i li doni les gràcies per la quantitat de coses bones que vostè ha fet per la petanca.
    Roberto

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty Gracias José Luis

Missatge  Roberto Dl 26 Abr 2010, 23:26

Como siempre demuestras que eres un señor, y coincides conmigo en que a pesar de que las posturas no sean afines, la amistad y el respeto puede estar por encima de otras cosas, pero claro tú eres un señor y así te comportas, y es para ti fácil de comprender lo que para otros puede resultar enigmático. Te agradezco que con tu mensaje confirmes mis palabras, y añadiré que en aquella primera reunión en que coincidimos nos unían más cosas de las que nos separaban, pero como ya te dije personalmente, actitudes y comportamientos a posteriori de ciertas personas hacía los míos y hacia mí, me hicieron desistir de toda colaboración, sumado a que como dije en el anterior mensaje, las personas que se iban añadiendo y los comentarios que se iban haciendo públicos acabaron por alejarme definitivamente, lo que explico aquí y ahora no para justificar nada (nadie ha de justificar su postura sino ser consecuente con sus ideas), sino para confirmar, como tú bien dices QUE NUNCA FUI DE LA CANDIDATURA ni cambié de bando, y que las personas que estaban en un principio en ella conocieron mis motivos y los saben cosas que otros allegados de última hora o no conocen o prefieron ignorar. Cuando antes cité a Paco y a Jesús como personas dignas de mi respeto no hice la cita más amplia (tu, David Bombero, etc) porque me parecieron representativos, pero aprovecho tu presencia en este debate creado no por mí, para darte las gracias y reiterarte mi amistad y agradecerte la tuya, repitiendote que ERES TODO UN SEÑOR. Un abrazo amigo.
    rokkosifredi

Nombre de missatges : 22

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty Que decir?

Missatge  rokkosifredi Dl 26 Abr 2010, 23:49

Que decir de una persona que es un 10 como amigo i como persona?
    Que decir de un tio que solo hace que transmitir alegria a los que estan a su alrededor?
    Que decir de esta persona que tiene un par de huevos,todo i ver que la gente no ESTAMOS a favor de la actual federacion,se mete dentro de ella i intenta acer las cosas mejor(i lo consigue)?
    Que decir de este fenomeno que tiene una peazo de mujer i una hija que vale un imperio?
    Que decir del SENYOR ROBERTO??????????????
    Pués que vamos a decir.........que por mucho rollo de federaciones i mierdas que hayan por el medio,siempre seras EL PUTO REY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roc del camping Sol-Pla de mar
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Nombre de missatges : 115

Missatge  Jose Luis Pastor Dl 26 Abr 2010, 23:50

Roberto no me tienes que dar las gracias por nada a tal señor tal honor,conmigo fuiste muy claro exponiéndome tus motivos los cuales yo entendí y acepte.

Esto que viene a continuación no tiene nada que ver con el tema(o si) pero es mi manera de ver la vida.

En esta vida cada uno tiene derecho a tener sus ideas y todas ellas tienen que ser respetadas y nadie se debe creer en posesión de la verdad absoluta solo los dictadores lo creen y yo siempre estaré en contra de las dictaduras y de los iluminados.

Y este bello legado de Ramón de Campoamor para mi lo resume todo.

En este mundo traidor nada es verdad ni mentira todo es según el color del cristal con que se mira.

Saludos

Editat per darrera vegada per Jose Luis Pastor el Dt 27 Abr 2010, 00:02, editat 1 cop en total
    pep quintana

Nombre de missatges : 64

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty canvis?

Missatge  pep quintana Dl 26 Abr 2010, 23:59

Sí que és cert que a Sta.Perpètua hi ha hagut canvis bons (però senzills al cap i a la fi). Tampoc costaria gaire obrir el foro a TOTHOM perquè a casa de cadascú no hi pot entrar qualsevol però el foro no pertany a ningú en concret, no és de la FCP, ni del seu president, ni del advocats, ni meu , ni teu, ... Si algú creu que s'ha insultat o mentit endavant amb la querella, que per cert, els "antics directiuus" (ho dic així per referir-me a la època pre-Roberto) ja saben el que és portar als tribunals a jugadors de petanca no afins al Régimen.
    Allibereu el foro de la Catalana d'una vegada perquè no és democràtica la vostra postura i, ara, després de la resolució del Tribunal, potser és il.legal i tot.
    Per cert, a l'apartat de Notícies, no haurieu de penjar la sentència?
    Pep Quintana.
    Roberto

Missatge  Roberto Dt 27 Abr 2010, 01:25

Jose Luis Pastor escrigué:En esta vida cada uno tiene derecho a tener sus ideas y todas ellas tienen que ser respetadas y nadie se debe creer en posesión de la verdad absoluta...
    En este mundo traidor nada es verdad ni mentira todo es según el color del cristal con que se mira.
    Qué razón tienes José Luis, y podríamos añadir muchas citas similares, pero todo se resume en algo tan sencillo cómo pensar que nuestra verdad no es la única y que quizá el otro, el rival (no el enemigo) también puede tener su parte de razón y sobre todo que pensar diferente, o ser diferente, no es un crimen, sino que la mayoría de veces es un enriquecimiento y que en la diversidad está la verdad.
    sergisbg

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty hiprocresia i demagogia !!!

Missatge  sergisbg Dt 27 Abr 2010, 23:21

Molt bé, això m’agrada, es comença a posar interessant. Encara que crec que no li farà gaire gracia que aquest diàleg, continuï gaire mes, però be continuem. No ?

En primer lloc a de llegir mes a poc a poc, i mira d’entendre una mica el que llegeix, crec que li deien lectura i comprensió a la escola.

Però no passa res, li tornaré a explicar.

No parlo per ningú, el motiu de posar el meu nom i DNI, es nomes perquè ni el club on jugo, ni el que presideixo tinguin represàlies de part de la federació a la qual vostè (perd el seu temps intentant millora la petanca) “això a set molt maco”.

Si vostè te raó, hem creuat dues paraules, però com veig que li costa una mica, l’ entendre el que jo escric li diré clarament. Per educació, nomes per educació, vostè a tingut l’honor de creuar dues paraules amb mi. Sap que es l’ educació ?

Li recordo a vostè que es l’abandera’t de la honestedat, de les bones maneres ,dels escrits tan macos, (encara que no posi gaires comes ni punts i tinguem el perill de quedar ennuegats llegint-lo ).Que es vostè, si vostè es el qui esta a la “banda” dels que , de moment son uns tramposos i si hi ha sort i això fa un canvi, quant facin una auditoria potser parlarem de uns altres càrrecs.

No s’han oblidi d’això ! vostè esta a la mateixa banda que els tramposos !!!!!!!Referent a un comentari seu, de vostè si sabem de quin peu calça. Que per altre banda cadascú fa el que creu convenient però no vingui aquí a donar lliçons de res perquè com vostè, jo i altres sabem, que el seu comportament no ha set tan elegant com diu.

Hi no, no sigui tan hipòcrita i demagog això no amb va, i si ja preguntaré a les persones adequades de les seves “converses” que a tingut amb alguna persona coneguda meva ,com diu vostè, no pateixi per això que ja m’han ocuparé, i si vol estar davant no hi ha cap problema, que jo no m’he de amagar de res, encara que no se perquè, no li farà gaire gracia això, però be, ja ho faré.
    No vull amb cap moment que vostè ni cap d’altre amb deixi per mentider, així que repeteixo que ja continuarem parlant.

Una ultima cosa, no es mereixen les gracies, com diu vostè per les coses que he fet per la petanca,potser si els Srs. de la seva “banda” no haguessin fet trampes a les eleccions la meva petita aportació al igual que dels altres 112, potser hagués servit per fer molt mes per la petanca que ha fet vostè.
    una salutació de Sergi.
    rokkosifredi

Nombre de missatges : 22

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty a tope Roberto!!!!!!!

Missatge  rokkosifredi Dt 27 Abr 2010, 23:38

Tal Sergi,no se qui ets,però posar-te amb el Roberto...........et fa perdre tota la poca dignitat que puguis tenir. Et torno a repetir:
    Que decir de una persona que es un 10 como amigo i como persona?
    Que decir de un tio que solo hace que transmitir alegria a los que estan a su alrededor?
    Que decir de esta persona que tiene un par de huevos,todo i ver que la gente no ESTAMOS a favor de la actual federacion,se mete dentro de ella i intenta acer las cosas mejor(i lo consigue)?
    Que decir de este fenomeno que tiene una peazo de mujer i una hija que vale un imperio?
    Que decir del SENYOR ROBERTO??????????????
    Pués que vamos a decir.........que por mucho rollo de federaciones i mierdas que hayan por el medio,siempre seras EL PUTO REY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roc del camping Sol-Pla de mar
    pep quintana

Nombre de missatges : 64

Per al "senyor" Sergiiito!!! Empty canvis?

Missatge  pep quintana Dc 28 Abr 2010, 00:33

Uns quants "posts" més amunt i un comentari meu en un altra apartat d'aquest foro (i que "osito" ha penjat també al de la FCP continuent estant sense resposta, per tant he de deduïr que quants les preguntes són serioses i/o un xic complicades continuen esquivant els temes.
    És molt fàcil posar números a les pistes, penjar quadrants a Internet i poques coses més. Si aixó ho voleu considerar com la gran revolució que hem tingut, allà vosaltres, tothom és lliure d'opinar el que vulgui, però això és l'abc de la petanca i possiblement la federació més petita d'Espanya ja ho estigui aplicant des de fa temps, i tant que ens/us voleu comparar amb els francesos, estem a l'Edad de Pedra en molts apartats.
    El sr. Roberto pot fer el que vulgui, anar a casa de l'enemic i des de dintre intentar canviar el que vulgui/pugui, però molts creiem que quan una estructura està podrida el que cal fer és enderrocar-la i no tapar les humitats i apuntalar les parets.
    La sentència del Tribunal ja va posant a cadascú allà on li toca i aviat (encara que 16 anys són masses anys) potser algú aixecarà la manta i sortirà tota la merda acumulada.
    Pep Quintana (ara que és moda identificar-se posaré Josep M.Quintana Noguer).
    PD.: Gràcies Osito per la migració del meu missatge al terreny vetat. Continúa fent-ho, si vols, però corres el seriós perill del banejament per conspirador.
    Roberto

Missatge  Roberto Dc 28 Abr 2010, 00:36

Ja trigava vostè molt a parlar de la meva manera d'escriure que és evident que és molt dolenta i sense comes, suposo que això de la falta de cultura meva deu ser un defecte congènit de tots quan trepitgem la federació, com una malaltia que s'encomana d'uns a altres, ho sento per les comes que no he posat i sento també no ser tan inteligent per comprendre els seus escrits, potser perquè als meus temps no existia aquesta classe de comprensió oral que vostè cita. Vostè ja sé que forma part de l'escàs grup de jugadors de petanca que a més a més té una cultura que el desborda i que ens enlluerna i m'agradaria poguer estar a l'alçada del seu nivell cultural, però li pregaria que abans de donar classes de cultura i comprensió es repasés vostè el que ha escrit i potser trobarà vostè més errades en el seu escrit que en el meu (allò de la paja i la viga), potser vostè escriu en un català només de la classe dels aristòcrates de la cultura, i no sé perquè, suposo que pel que em diuen els meus amics, estic convençut que la gent enten amb molta més claredat els meus escrits que els seus. Jo sí sé que és la educació, vostè això ho coneix només d'oïdes, i li agraeixo que me concedís alguna vegada l'honor de saludar-me, des d'aquell dia estic que no dormo de la emoció. No cal que me expliqui el que no he sabut entendre en llegir-ho a vostè, sabré viure amb aquesta mancança. Lo d'abanderat de la honestedat s'ho inventa vostè, com moltes altres coses, perquè jo mai he dit això, tot i que pugui pensar de mí mateix que sóc honest amb les meves idees i que el meu comportament sempre està dintre dels límits de la decència i la honradesa, són els altres els que ho han de valorar això i no un mateix, i li torno a repetir per si no se'n recorda que va ser vostè qui es va permetre des d'un principi jutjar-me i parlar de mi sense conèixer-me de res i saver res del que jo hagi pogut dir o fer, parlant només d'oïdes, perquè vosté ni és ningú ni m'ha tractat ni sap res de mí per parlar de mi en un lloc públic, amb això va demostrar una falta de ètica i de respecte que el deixa retratat. I sí senyor és vostè un mentider quan diu que vaig canviar de banda, i li dic aquí i li diré a la seva cara quan vulgui: MENTIDER. A partir d'ara no perdré més temps en contestar-li, per moltes raons, la primera de totes perquè no vull que s'ofegui llegint-me, la segona perque la desproporció cultural entre vostè i jo és tan gran que sempre tinc les de perdre, la tercera i més important que les altres perquè sé que és parlar contra una paret i no treurem res en net, i em penso que ja m'he defensat prou i no tinc arguments nous, i ja hi ha material de sobra perquè tothom es faci la seva opinió, i quarta i més important encara, perquè en tinc amics que es senten en la necessitat de defensar-me i treure la cara per mi, i els vull estalviar el tràngol, quan veritablement em penso que no he fet res del que me hagi de defensar davant vostè, només seguir les meves idees que, evidentment, no són les seves i "visto lo visto" estic molt content que sigui així. Gràcies als amics que han dit la seva i fins mai més senyor Sergi. Se m'oblidava: no es preocupi ni pateixi per represàlies contra el seu club o vostè pel que pugui dir de mí, és vostè molt immodest si es pensa o es sent tan important que algú ha de perdre ni un segons del seu temps en fer-li mal. Vostè per mi no és ningú important ni tan sols val ni un dels meus segons. A reveure.

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado

Data i hora actual: Dv 22 Nov 2024, 10:13