Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

foro de la fcp tancat

pep quintana

Nombre de missatges : 64

foro de la fcp tancat Empty foro de la fcp tancat

Missatge  pep quintana Dl 28 Des 2009, 22:52

Aquest foro restarà deshabilitat temporalment.
    La reiteració en l'insult, les calumnies i acusacions sense fonament per part d'alguns usuaris vulneren una de les regles bàsiques d'aquest forum. Sobre els usuaris que han escrit aquests insults i acusacions sense fonament hem pres la decisió d'expulsar-los ja que la llibertat d'expressió no ampara aquesta mena d'expressions ni comportaments. Son aquells que proclamen actuacions democràtiques i transparents els que haurien de defensar les seves posicions amb arguments no amb insults ni acusacions sense fonament.

1- Reiteració en l'insult: Sr.moderador (perdoni per tracte de sr., potser no s'ho mereix), però d'insulto, jo personalment, ni un.
    2- Hem prés la decisió: ¿"Hem"? A les dictadures la paraula "hem" no existeix. Queda millor "ordeno y mando".
    3- La llibertat d'expresió: No parli del que no coneix, sis plau.

Orlando (uy, m'he descuidat de posar "sr", sorry, espero de tot cor que la Candidatura 2009 EL FOTI FORA de la poltrona. I si no és així, haurà cde soportar la meva presència a cada campionat, incordiant-lo en tot el que pugui, igual que vostè ha fet amb els jugadors de petaanca de Catalunya durant més de setze anys. Que tingui sort, bé, no, millor que no en tingui.
    Adéu,
    en Pep.

Data i hora actual: Dv 22 Nov 2024, 15:07