Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

3 participantes

    Demano més sentit comú en el nostre forum

    Jaume Ferrer
    Jaume Ferrer


    Nombre de missatges : 4
    Fecha de inscripción : 11/04/2009
    Edad : 84
    Ubicació : Valls- Tarragona

    Demano més sentit comú en el nostre forum Empty Demano més sentit comú en el nostre forum

    Missatge  Jaume Ferrer Dc 19 Maig 2010, 21:46

    D´un temps ençà, visitar el nostre forum, es pot convertir en un penós exercici d´avorriment i tristor. O almenys a mí m´ho sembla.
    Aquestes llargues i tedioses diatribes entre ufanoses figures del "PRO i el CONTRE ", em fan sospitar que les seves deries i rencors personals deuen venir de molt lluny i que el temps i els arrengleraments en opcions oposades encara els fan més agressius i enverinats.
    No seré pas jo qui els negui posar en negre sobre blanc en el nostre forum les seves obsessions. Faltaria més.
    Però també podrien donar-se els telèfons o els e-mails o descarregar els seus rencors " tête a tête " devant d´una cervessa i unes oives.Els hi agrairia moltissim i el seny i la seriositat en el mon de la petanca hi sortirien guanyant.No fos cas que acabessim com en el forum de la FEP, on es foten fins i tot amb les families
    I si volen continuar com ara, doncs bé, peró almenys que siguin breus i amb un xic de criteri i punyetera gracia ( mercés PEP ).
    Jaume Ferrer - col.laborador de la Candidatura 2009
    avatar
    pep quintana


    Nombre de missatges : 64
    Fecha de inscripción : 22/04/2009

    Demano més sentit comú en el nostre forum Empty per alusions...

    Missatge  pep quintana Dj 20 Maig 2010, 20:54

    No entenc el "mercés PEP".
    Els foros jo entenc que hi són per expresar opinions, discutir, aclarir conceptes, debatre, etc.
    Si els meus posts et semblen massa llargs, tristos, avorrits o qualsevol altra qualificatiu, passant olímpicament d'ells n'hi ha ben bé prou. Sí que de vegades els allargo massa però no llegint-los es soluciona el problema.
    De totes maneres accpeto el teu comentari encara que no el comparteixo massa. Els foros són per exposar punts de vista. En quant a "tête a tête", cerveses i olives, això dèu esser un acudit perquè la gran majoria de vegades que em contesten els meus missatges ho fa gent sota pseudónims, i a més, em penso que no seria el tipus de gent amb qui jo em pendria una cervesa.
    De totes maneres, repeteixo, mercès pel comentari.
    Pep Quintana.
    avatar
    Il Professore


    Nombre de missatges : 6
    Fecha de inscripción : 15/04/2009

    Demano més sentit comú en el nostre forum Empty Re: Demano més sentit comú en el nostre forum

    Missatge  Il Professore Dj 10 Jun 2010, 01:25

    El sentido común es el menos común de los sentidos.

    Salu2

    Contenido patrocinado


    Demano més sentit comú en el nostre forum Empty Re: Demano més sentit comú en el nostre forum

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dl 20 Maig 2024, 18:01