No publicaré la solució al foro de la FCP perquè m'han banejat (suposo que és una innocentada perquè jo no he insultat mai a ningú). Sincerament, si algú m'acusés de lladre, adúlter, corrupte, dictador i no sé què més el que faria, SI FÖS MENTIDA, és posar-li una denúncia, però no ho ha fet, "¿por qué será?".
Bé, anem al tema de l'endevinalla, la veritat és que us feia més suspicaços, dèu ser cosa dels turrons i cava d'aquests dies que no heu sabut llegir entre línies...
- O estàs amb ell o estàs contra ell.
- R ara vegada el trobareu jugant a petanca, però hi té a veure.
- L a data 16/01/2010 serà trascendental per a ell.
- A vegades ha sigut vist a Sta.Perpètua.
- N o hi ha maneres de que reconegui els seus errors, perquè ni t'escolta.
- D iumenge rera diumenge, quan hi ha petanca, parlem d'ell, alguns bé, d'altres no tant.
- O ho endevineu ara o ja no sé quines pistes més donar...
Només es tractava de llegir les primeres lletres. verticals, de cada pista. JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA...
Bé, anem al tema de l'endevinalla, la veritat és que us feia més suspicaços, dèu ser cosa dels turrons i cava d'aquests dies que no heu sabut llegir entre línies...
- O estàs amb ell o estàs contra ell.
- R ara vegada el trobareu jugant a petanca, però hi té a veure.
- L a data 16/01/2010 serà trascendental per a ell.
- A vegades ha sigut vist a Sta.Perpètua.
- N o hi ha maneres de que reconegui els seus errors, perquè ni t'escolta.
- D iumenge rera diumenge, quan hi ha petanca, parlem d'ell, alguns bé, d'altres no tant.
- O ho endevineu ara o ja no sé quines pistes més donar...
Només es tractava de llegir les primeres lletres. verticals, de cada pista. JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA...
Editat per darrera vegada per pep quintana el Dl 28 Des 2009, 23:04, editat 1 cop en total