Hoooo, quina llàstima, ara ja no puc accedir al fòrum de la Fcp, diuen que per motius de insults reiterats.... ! es curiós això, una “gent” que, ja fa uns quants mesos nomes fan que saltar-se les regles del joc, posant problemes a un grup de gent que l’únic insult que han proclamat es el (tenir la intenció i ganes de millorar el nostre esport), que fan trampes i que algun que altre ja hauria d’estar de vacances al “hotel reixes”, desprès de tot això tenen la cara de dir que els insultem !!!
Jo tinc sempre l’esperança, que aquesta gent que fa coses dolentotes, ( faig servir aquesta paraula perquè estem amb aquestes dates) sempre els arriba la seva hora, i espero i desitjo que amb aquesta colla els hi arribi el dia 16.
Sergi.
P.D. Sr. Quintana fa dies que intento esbrinar la solució de la seva endevinalla, i avui he decidit buscar al Google, i sorpresa !!!
Es conegut...
No vol deixar el càrrec....
Es queda diners ...
Borra missatges....
Diuen que te por a les nits i per això no dorm sol ... jajajaj
Hi m’ha sortit com a solució Sr. Orlando ? es aquesta la solució correcte ?
Salutacions a tothom.
Jo tinc sempre l’esperança, que aquesta gent que fa coses dolentotes, ( faig servir aquesta paraula perquè estem amb aquestes dates) sempre els arriba la seva hora, i espero i desitjo que amb aquesta colla els hi arribi el dia 16.
Sergi.
P.D. Sr. Quintana fa dies que intento esbrinar la solució de la seva endevinalla, i avui he decidit buscar al Google, i sorpresa !!!
Es conegut...
No vol deixar el càrrec....
Es queda diners ...
Borra missatges....
Diuen que te por a les nits i per això no dorm sol ... jajajaj
Hi m’ha sortit com a solució Sr. Orlando ? es aquesta la solució correcte ?
Salutacions a tothom.