Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

PERÒ FRANCO NO ERA MORT ?

sergisbg

Nombre de missatges : 19

PERÒ FRANCO NO ERA MORT ? Empty PERÒ FRANCO NO ERA MORT ?

Missatge  sergisbg Dg 27 Des 2009, 04:13

Primer de tot i encara que sembli estrany per aquestes contrades, amb presentaré, soc en Sergi Rosa Andreu i presideixo el Club Petanca Vic-Santa Anna, com es natural també soc practicant d’aquest esport, la petanca. personalment i amb sap molt de greu dir-ho, fins ara no he estat gaire al dia amb el tema de federació, moure papers estar, mes/menys informat de reunions de clubs, el treball que fa aquesta federació actual per la petanca etc etc, ara no fa gaire i per la ma d’algun company/amic que tinc, m’han anat obrint els ulls de la incompetència dels nostres dirigents, al mateix temps que amb presentaven una conjunt de gent que volen presentar-se per dirigir la nostra federació, idees noves moltes ganes de fer les coses be i amb seny , amb resum, personalment amb va sembla be, donar el vot aquesta candidatura. “perdo si la introducció es massa llarga”.

Però el que m’ha cridat mes l’atenció es el comportament de la actual federació, amb particular l’actual president d’aquesta. El passat dissabte, exercint el meu dret com a president vaig assistir a la reunió de la federació, a on, un dels punts a tractar era el informant-se els presidents o vicepresidents, del dia de les eleccions , escollir la junta electoral etc. abans d’això el sr. President va fer una mica de resum de les activitats, moviments, treball etc que a fet aquesta federació per la petanca. “Hi ara be quant el maten”
    El sr. President va dir q estava molt orgullós de haver col•laborat personalment en poder gaudir dels camps a on es juguen els campionats federats.( amb va sobtar molt que no demanes la paraula cap dels assistents per demanar-li si això ho deia seriosament o no). Una de les altres coses q estava molt orgullós el president, era del “moment” de la petanca a casa nostra... ??? Entre informació e informació també tenia temps de “llançar” algun q altre missatge algun membre de la candidatura que es vol presentar. Tot això amb un to que, personalment i mirant-t’ho de la meva cadira amb feia molta por, per un moment amb va semblar que retrocedíem uns anys enrere, encara que no tinc l’edat per haver conegut el “tiet ciscu” si per els molts llibres que he llegit d’aquest “bon home” Era impressionant la semblança que tenen.
    Perdonin si, u faig gaire llarg, acabo;

1.Els camps on juguem el federats, si es ens deixen anar com a remats, amb tres WC per 1000 persones, que al cap de una estona pots agafar allà qualsevol cosa ! per no parlar de la il•luminació.
    2.Bon moment de la petanca, nomes demano que qualsevol que vulgui repassi una mica, el numero de equips inscrits fa 10 anys i els que hi ha ara ! la baixada es espectacular, suposo que alguna cosa de tenir a veure aquesta federació ?
    3.Tercer, quines ganes tinc que els nous que entrin el primer que facin sigui una auditoria........jajajaja, que jo imagino que mes d’un, esta una mica espantadet per aquest motiu, d’aquí tots els problemes que estan posant a la nova candidatura per poder presentar-se, o els regalets que reben algun que altre equip perquè tingui mes clar a qui a de votar el dia 16 ! com deia el Molt Honorable, si tirem de la manta .........això que no passa res, que m’he assabentat que a Can Brians fan uns menús molt bons i econòmics.

Aprofito l’avinentesa per desitjar-vos Bones Festes
    Sergi.

Data i hora actual: Dv 22 Nov 2024, 15:02