Estic ben segur que des de la Candidatura, ja esteu treballant de valent per aportar noves idees, millorar si cal...( i tant si cal )alguns plantejaments i acabar amb decisió tot el que està provocant el descontent generalitzat per aquesta inoperancia i creixent desgavell organitzatiu.
Voldria però fer un sugeriment - que no dubto ja teniu a la vostra agenda - pel que fa al tema de les relacions amb els medis de comunicació i bàsicament amb la prensa esportiva d`ámbit nacional, i setmanaris comarcals i locals.
.- Es que no hi ha a la FCP un responsable de les relacions amb els medis ?
.- Es que hi es, però com si no hi fos ?
.- Es que no hi tenen cap interés ni s´ho han plantejat mai seriosament ?
.- Es que les relacions amb les redaccions dels editors esportius nacionals, comarcals i locals estàn totalment deteriorades ?
Altres esports també dits " minoritais i poc mediatics " i amb molts menys practicants, tenen sovint, encara que sigui amb breus espais, ressò de ls fites més importants del seu esport o dels principals esdeveniments previstos.
Estic convençut que a tota la nostra gent, per empatia, encara que no en fossin protagonistes, agrairian llegir regularment a la prensa del seu poble , comarca o país.QUE HI SOM , QUE LA NOSTRA ACTIVITAT CAL TENIR-LA PRESENT I QUE REIVINDIQUEM SENSE COMPLEXOS EL NOSTRE ESPAI EN EL CONJUNT DE L´ESPORT D´AQUEST PAIS...
Vaig fer fa uns mesos, el mateix sugeriment a la FCP i no he rebut ni el cortés " acuso de recibo " Tampoc l´esperava, tot sigui dit.
Endevant!
Voldria però fer un sugeriment - que no dubto ja teniu a la vostra agenda - pel que fa al tema de les relacions amb els medis de comunicació i bàsicament amb la prensa esportiva d`ámbit nacional, i setmanaris comarcals i locals.
.- Es que no hi ha a la FCP un responsable de les relacions amb els medis ?
.- Es que hi es, però com si no hi fos ?
.- Es que no hi tenen cap interés ni s´ho han plantejat mai seriosament ?
.- Es que les relacions amb les redaccions dels editors esportius nacionals, comarcals i locals estàn totalment deteriorades ?
Altres esports també dits " minoritais i poc mediatics " i amb molts menys practicants, tenen sovint, encara que sigui amb breus espais, ressò de ls fites més importants del seu esport o dels principals esdeveniments previstos.
Estic convençut que a tota la nostra gent, per empatia, encara que no en fossin protagonistes, agrairian llegir regularment a la prensa del seu poble , comarca o país.
Vaig fer fa uns mesos, el mateix sugeriment a la FCP i no he rebut ni el cortés " acuso de recibo " Tampoc l´esperava, tot sigui dit.
Endevant!