Candidatura 2009 FCP

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Candidatura 2009 FCP

Fòrum de la candidatura a la Federació Catalana de Petanca

VISITA Y PARTICIPA EN NUESTRA WEB

5 participantes

Endevant el canvi, ja!

Jaume Ferrer
    Jaume Ferrer

Nombre de missatges : 4
    Ubicació : Valls- Tarragona

Endevant el canvi, ja! Empty Endevant el canvi, ja!

Missatge  Jaume Ferrer Dl 20 Abr 2009, 21:54

Em plau encoratjar-vos per tirar endevant i amb èxit la vostra( i meva) candidatura. No dubteu que una sòlida majoria de petanquistes de diferents nivells desitjem un significatiu canvi d´un mandat ja obsolet, amb unes inercies irreversibles i cap prespectiva clara de futur.
    Veig com una garantia que l´amic Leo participi en aquest col.lectiu de canvi.Te solera i capacitat per ajudar a redreçar una gestió esgotada. ENDEVANT !
    Jose Luis Pastor
    Jose Luis Pastor

Nombre de missatges : 115

Endevant el canvi, ja! Empty Re: Endevant el canvi, ja!

Missatge  Jose Luis Pastor Dt 21 Abr 2009, 01:02

Benvingut Jaume i gràcies pel teu suport,sense cap dubte tens tota la rao respecte al Leo persona molt valguda i amb moltes i bones idees
    Leo
    Leo

Nombre de missatges : 1

Missatge  Leo Dt 21 Abr 2009, 15:54

Hola Jaume:

Moltes gràcies pel teu suport a la nostra candidatura i agraït personalment per la teva confiança. Tant de bo que aquesta il.lusió i treball que estem dedicant tots els membres d'aquesta candidatura tingui al final els seus fruits i en treiem beneficis tots els que estimen aquest esport de la petanca i les botxes.

Esperem les vostres opinions i no dubteu a enviar-nos propostes que amb molt de gust estudiarem i mirarem entre tots de millorar tot el que envolta el nostre esport. Com diem tots els components d'aquesta candidatura el que compta es la vostra opinió per saber el que hem de tractar de fer millor.

Salutacions i una abraçada
    Leo Tabera
    marta.t
    marta.t

Nombre de missatges : 1

Missatge  marta.t Dc 22 Abr 2009, 22:17

totalment d'acord!jo no sé si es degut a la meva curta edad o a que pero des de que vaig començar a jugar a la petanca la he vist fins ara de la mateixa manera sense cap tipus de evolució més ben dit crec que cada cop va més en decadencia, clar que si mirem la "fantastica federació que tenim" (ironia) es normal per això crec que ja és hora de fer les coses com cal i tirar aquest esport cap endevant. jocolor
    pep quintana

Nombre de missatges : 64

Endevant el canvi, ja! Empty endavant

Missatge  pep quintana Dc 22 Abr 2009, 23:23

Hola i enhorabona a la candidatura 2009.
    Sort i "que guanyem", perquè si guanyeu vosaltres hi guanyem tots.
    Des de Girona,
    en Pep.

Contenido patrocinado

Missatge  Contenido patrocinado

Data i hora actual: Dv 22 Nov 2024, 14:52